7/1/12

ΛΑΣΤΙΧΑ μαλακά κόντρα στα σκληρά

Αλήθεια, έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί οι επιμηκύνσεις είναι όλες γύρω από τον αριθμό 3 και όχι, για παράδειγμα, από τον αριθμό 13?Σίγουρα όχι γιατί είναι γρουσούζικος!!
Ακόμη πιο σίγουρα, γιατί τα μήκη των όπλων που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σαν άνθρωποι, επιτρέπουν διαδρομές περίπου σαν αυτές που μπορούν να λειτουργήσουν τα χέρια μας.Αλλά ακόμη πιο σίγουρα, γιατί η φύση αλλά και η επιστήμη προς το παρόν τουλάχιστον, δεν έχουν καταφέρει να δώσουν κάτι σε πιο λαστιχωτό.
Παρόλα αυτά κάποιες συνταγές έχουν καταφέρει να ανεβάσουν τον λειτουργικό συντελεστή κατά 10 έως και 20%.Όχι όμως χωρίς θυσίες .Κι αυτό που θυσιάστηκε δεν είναι άλλο από την δύναμη που μπορεί να αποθηκεύσει μέσα του το λάστιχο .Μια δύναμη που μέσα σε αυτήν την διαδρομή που εκτελεί εκτονώνεται από το μάξιμουμ στο μηδέν μέσα σε λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου. Εμείς πάλι από την μεριά μας και με το δίκιο μας ψαχνόμαστε για το πιο τελικά είναι το καλύτερο. Τι θα πει όμως καλύτερο; Είναι πολύ σχετική αυτή η έννοια γιατί περιέχει αρκετά υποκειμενικά στοιχεία μέσω αντικειμενικών διαφορών.. Όπως για παράδειγμα η ευκολία όπλισης η διαφορά στην ένταση της ανάκρουσης. Ακόμα και η ουσιαστική διάφορα δυναμικής και ταχύτητας που επηρεάζει το αποτέλεσμα, προϋποθέτει την υποκειμενική συγκατάθεση του χρηστή ως αγαπητό και αποδεκτό ένα σετάρισμα. Έχουμε λοιπόν αμέσως αμέσως μια κόντρα ένα VS όπως έχει τελευταία επικρατήσει και οι αντίπαλοι δεν είναι άλλοι από τα <<σκληρά VS μαλακά >>λάστιχα. Αμέτρητες κουβέντες ,πολλαπλά τα επιχειρήματα εκατέρωθεν κι όλοι απ την πλευρά τους έχουν δίκιο .Υπάρχουν όμως κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά που θα έπρεπε να γνωστοποιούνται απ’ τις κατασκευάστριες ελαστικών αλλά και από τους μεταποιητές προκειμένου να χρησιμοποιούνται σαν βάση για μια σωστή επιχειρηματολογία. Όταν αυτά υπάρχουν και είναι γνωστά τότε, το εμένα έτσι μ’αρέσει η το εμένα μου’κατσε καθώς και ότι περιέχει το εμένα αυτομάτως παύει να στέκει ,καθώς θέλει να οδηγήσει σε αδιέξοδο ελλείψει συγκρίσιμων επιχειρημάτων .


Έχω την τύχη να έχω δοκιμάσει σχεδόν ότι είδος όπλου υπάρχει ανά την επικράτεια και χωρίς να θεωρώ ότι αυτό είναι αρκετό έχω αποκομίσει όμως εμπειρίες που και μόνο από την στατιστική τους πλευρά αν χρησιμοποιηθούν, αρκούν για αρκετά ασφαλείς και μετριοπαθείς συμβουλές .Καλώς η κακώς δεν ξέρω αλλά το ουσιαστικό αποτέλεσμα είναι αυτό που μετράει .Και αυτό καλώς η κακώς δεν ξέρω είναι ότι μετριέται .Εάν κινηθούμε λοιπόν μέσα στα όρια που έχουμε ορίσει σε προηγούμενα άρθρα και αυτά αφορούν την μάζα του σώματος του όπλου σε σχέση με μια καλή πλευστότητα καθώς και το βάρος το πάχος και το μήκος της βέργας δεν μένει παρά να καθορίσουμε την κινητήρια δύναμη .Η σωστή εφαρμογή της πάνω σε οποιοδήποτε σύνολο είναι και το καθοριστικότερο στοιχειό για μια ονειρική βολή .Γι’αυτό λοιπόν βάλαμε τον δήμιο στο μηχάνημα δοκιμών για να αποσπάσει με τον δικό του τρόπο ότι πληροφορία μπορεί να κρύβει μέσα του ένα λάστιχο. Έτσι μια πτυχή ακόμη του κεφαλαίου λάστιχα θα έρθει στο φως δίνοντας λύσεις η μπερδεύοντας ακόμη περισσότερο τα δεδομένα .Στα χέρια μου λοιπόν αυτή τη φορά τρία ζευγάρια <<μαλακά >> 17,5αρια .Είναι από αυτά που κατά καιρούς μας έχουν απασχολήσει για την ευκολία όπλισης που έχουν. Ψάχνουμε λοιπόν να βρούμε μήπως έχουν και κάποια άλλη ιδιότητα και αν είναι χρήσιμη να την εκμεταλλευτούμε έναντι των ανταγωνιστών του.


Πρώτη φόρτιση λοιπόν στο 200%και η πρώτη μέτρηση που παίρνω δείχνει 35κιλα 10κιλα λιγότερα από τα ανταγωνιστικά τους σκληρότερα. Επί τόπου και χωρίς καθυστέρηση το πάω 300%και παίρνω 42κιλα, 3 λιγότερα δηλαδή από ότι μας έδιναν τα κανονικά στο 200%τους.Όλος περιέργεια το τραβώ άλλους 20 πόντους και το πάω στο 400% όπου στην μέτρηση με περίμενε μια μεγάλη έκπληξη .Το δυναμόμετρο έδειχνε πάλι 42 κιλά .Κάτι σαν ξεχείλωμα δηλαδή .Συνεχίζω να τραβώ και φτάνω το 500% όπου η ένδειξη δεν ξεπέρασε τα 45 κιλά. Κάπου εδώ όμως τερμάτισε και η διαδρομή του μηχανήματος κι έτσι έμεινα με την περιέργεια μου να δω που θα φτάσει και που θα σπάσει. Ίσως μια άλλη φορά με κοντύτερο λάστιχο να καταφέρουμε να δώσουμε κι αυτό το στοιχειό.


Το ένα ζευγάρι λοιπόν αποσύρεται έχοντας επιτέλεση το καθήκον του και την θέση του παίρνει ένα φρέσκο για να περάσει αλλού είδους μαρτύρια. .Στο 200% λοιπόν κι ένα φραπέ στο χέρι περιμένοντας τον χρόνο να περάσει .Η ίδια διαδικασία που ακολούθησα σαν δήμιος με τα κανονικά λάστιχα θα έπρεπε να επαναληφθεί και τώρα για να έχουμε τους συγκριτικούς πίνακες και φυσικά κάποια χρήσιμα συμπεράσματα. Το μαλακό λοιπόν έχει πολύ μειωμένη άμεση ισχύ όμως όταν βρίσκεται μέσα στα όρια των προδιαγραφών του δηλαδή έως και L3,7 η 270% καταφέρνει να κρατήσει για πολλές ώρες την τάση του με ελαχίστη πτώση .Το μεγάλο του ατού λοιπόν το όποιο είναι η μεγάλη διάφορα της ικανότητας επιμήκυνσης είναι αυτό που πρέπει να εκμεταλλευτούμε .Ουσιαστικά είναι σαν να έχεις περίπου 20% μακρύτερο όπλο. Θεωρητικά δηλαδή εάν αθροίσουμε λάστιχα για να ισοφαρίσουμε την ισχύ των ανταγωνιστών έχουμε ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Το πως αυτό θα μεταφραστεί σε αποτελεσματικότητα είναι ένα κομμάτι που θέλει και την συμμετοχή των υπόλοιπων μελών του όπλου, πράγμα το οποίο το αφήνω για επόμενη έρευνα μιας και χρειάζεται κι αυτό τον αντίστοιχο χρόνο πειραματισμών.


Επανέρχομαι όμως σε αυτό που προηγουμένως μας έκανε μεγάλη εντύπωση και ήταν η σταθερή ισχύ παρ όλη την αύξηση της επιμήκυνσης από το 300%και πάνω .Η λίγο λανθασμένη όμως πρώτη εντύπωση πρέπει να πω ότι δόθηκε λόγο της καθυστέρησης των λίγων λεπτών που μεσολαβούσαν από μέτρηση σε μέτρηση. Γιατί είναι τόσο απότομη η πτώση ισχύος στον χρόνο που παραμένει τεταμένο που την μετράς με τα δευτερόλεπτα .Αυτό σημαίνει ότι μετά το L4,5 το λάστιχο ξεχειλώνει χάνοντας την τάση του σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα Κάτι αντίστοιχο όμως συμβαίνει και κατά την εκτόνωσή του και αυτό είναι επίσης ένα θέμα για έρευνα που αφορά την επιτάχυνση εκτόνωσης σε σχέση με το φορτίο που του δίνεται να ωθήσει στον χρόνο που έμεινε οπλισμένο αλλά και τον λόγο στον οποίο τύχαμε κόψει. Έχουμε εντοπίσει λοιπόν άλλη μια συνιστώσα που πρέπει να μετρήσουμε και να οριοθετήσουμε έτσι ώστε να στήσουμε καλύτερα μια σχέση όσο το δυνατόν πιο απόλυτη. Γιατί αν και η διαδρομή παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ωστόσο αν το λάστιχο δεν εκτονώνει με ικανοποιητική ταχύτητα τότε είναι δώρο άδωρο. Όλα επί στόχου λοιπόν και η μεγάλη κόντρα <<σκληρά VS μαλακά >>λάστιχα συνεχίζεται με ακόμη ποιο έντονο ενδιαφέρον.

πηγή :mpekas.gr
Φωτογραφίες: βυθός Νο 199 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στείλτε στο e-mail μας κάποια είδηση
ή το άρθρο σας που θέλετε να δημοσιεύσουμε


psarontoufekas4@gmail.com